Problem okazał sie ... ehh nie było zadnego problemu, zaczeła ,,pipczec,, i troche przypadkowo sciszyłem radio a dzwiek sciszył sie razem z nim ... to radio zaczeło wariowac a nie auto ... a juz sie bałem ze to kolejna usterka których juz sporo mialem ;/
Nadciąga wyczekiwany Jaguar XF
Zwiń
X
-
Nadciąga wyczekiwany Jaguar XF
Firma JLR Polska podała dane specyfikacyjne, jakie obowiązywać będą na wyczekiwany z wielkim zainteresowaniem model XF, opracowany jako następca dla Jaguara S-Type. Nowość brytyjskiej marki jest do kupienia w cenie od 220 000 do 370 000 zł.
Według nieoficjalnych źródeł, polscy klienci złożyli na Jaguara XF już kilkadziesiąt zamówień. Samochód będzie dostępny w sprzedaży poczynając od kwietnia przyszłego roku, jednak na oficjalnej stronie internetowej marki można od ponad miesiąca wstępnie zamówić ten wyczekiwany niecierpliwie model. [...]
Każdy model XF posiada elektronicznie sterowaną skrzynię biegów, z wiodącym w klasie, opracowanym przez firmę Jaguar trybem sekwencyjnym, której popularność odzwierciedlają opinie nabywców sportowego XK. Tę skrzynię zastosowano w sedanie po raz pierwszy. Elektroniczne sterowanie zastępuje sterowanie mechaniczne, zapewniając XF natychmiastową i bardzo płynną zmianę przełożeń - szybszą nawet niż oferowana przez uznaną skrzynię z modelu XK.
Tryb sekwencyjny Jaguar Sequential Shift pozwala kierowcy na manualną zmianę biegów jednym naciśnięciem przycisku na kierownicy. Ponadto istnieją liczne tryby skrzyni biegów Jaguar Drive Control, w tym tryb dynamiczny i zimowy, które współdziałają z położeniem przepustnicy, progami działania Dynamicznego Układu Stabilizującego i odmiennej strategii działania, zgodnie z życzeniami kierowcy i warunkami jazdy.
Ale najbardziej ekscytującym elementem systemu sterowanie przeniesieniem napędu jest całkowicie nowy interfejs sterujący - JaguarDrive Selector. Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie w przemyśle motoryzacyjnym, wykorzystujące obrotowy interfejs zapewniający precyzję, intuicyjność sterowania i małe rozmiary umożliwiające maksymalne wykorzystanie przestrzeni we wnętrzu na schowki.
Kolejne innowacyjne funkcje mogą być przyjemną niespodzianką. Wyloty klimatyzacji są ukryte w desce rozdzielczej do chwili włączenia zapłonu, kiedy to obracają się elegancko do pozycji otwartej. Kolejna nowa technologia - JaguarSense - umożliwia dotykowe lub zbliżeniowe sterowanie lampkami w konsoli sufitowej i otwieranie schowka w desce rozdzielczej.
Każda wersja wyposażenia audio posiada co najmniej osiem głośników, a najwyższy model systemu audio dostępny w najbardziej topowych modelach samochodu zaprojektowany został we współpracy ze specjalistami od dźwięku, firmą Bowers & Wilkins. Radio umożliwia odbiór stacji cyfrowych (DAB). Dostępna jest łączność w technologii Bluetooth, istnieje opcja podłączenia odtwarzaczy iPod oraz MP3 z pełnym sterowaniem za pośrednictwem ekranu dotykowego, a w każdym modelu samochodu znajduje się gniazdo do podłączenia innych przenośnych urządzeń audio.
Inne dostępne funkcje obejmują system Jaguar Voice do sterowania głosowego systemem audio i telefonem, system monitorujący martwe pola lusterek wstecznych, przedni i tylny system wspomagający parkowanie z kamerą, inteligentny tempomat, automatyczny limiter prędkości, system monitorowania ciśnienia w oponach czy elektroniczny hamulec parkingowy.
[źródło: samar link]

O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
"Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"

Uniden Pro 510XL+Hustler IC100
-
-
a w TG juz nim jezdzili :roll: echhhhTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
to duze pokretlo to sterowanie skrzynia :szeroki_usmiechZamieszczone przez c0nn3ctehh można tylko sobie pomarzyc... ej a gdzie jest skrzynia biegów ?
na pilota ? :hmm :heheTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
z tego co May pokazywał to tylko sterowanie skrzynia :roll: co ciekawe to sie wysuwa z tunelu :shock: :lol:Zamieszczone przez lolek82Czyżby jakieś kolejne udziwnienie na modłe iDrive z BMW?Zamieszczone przez MisiekWAWto duze pokretlo to sterowanie skrzyniaTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
bo ja wiem :roll: imho to wreszcie cos nowego, a s-type ktorego zastepuje byl naprawde koszmarny :?
May stwierdził, że Jaguar wreszcie miał jaja, zeby zamiast robić coś udającego starocia i nawiazujacego na sile gdzies w przeszlosc zrobic cos nowoczesnego i przystajacego do obecnych czasow :szeroki_usmiech i cos w tym jest 8)Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
dokładnie to chciałem napisać. IMHO wpływy forda skutecznie niszczą legendę Jaguara :?Zamieszczone przez PurchawaNa pierwszy rzut oka, mozna pomyslec, ze zrobili juz lifting nowego Mondeo.
Jakis, taki niejaguarowy...BMW E46 320d by MT 184PS@406Nm
CR-V 2,2 i-ctdi
Perfectservice by Dobrygrześwawa
Komentarz
-
-
Eeee. Dla mnie to wygląda jak jakaś koreańska kupa, lub chińska imitacja mondeo po lifcie. Jaguar kojarzy mi się z szykiem i klasyką. A ten nowy model nawiązuje szykiem co najwyżej do Kia Magentis. Ładne samochody robić to trzeba "umić" - Audi modelem A4 udowadnia, że da się połączyć klasykę z nowoczesnością. Ford Jaguar moim zdaniem robić tego już nie umie...Zamieszczone przez MisiekWAWMay stwierdził, że Jaguar wreszcie miał jaja, zeby zamiast robić coś udającego starocia i nawiazujacego na sile gdzies w przeszlosc zrobic cos nowoczesnego i przystajacego do obecnych czasow :szeroki_usmiech i cos w tym jest 8)
Pozdro!
Bartekbyła mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
-
:kciukgoraZamieszczone przez dioraloppochwale się troszkę, że brałem udział w projektowaniu i teraz w produkcji przełącznika do kolumny kierownicy nowego modelu XF :wink:
Rozumiem, ze chodzi o sterowanie elektryczne położeniem kolumny, tak?
Niestety jestem podobnego zdania co do tego Jaga.Zamieszczone przez BaPitEeee. Dla mnie to wygląda jak jakaś koreańska kupa, lub chińska imitacja mondeo po lifcie. Jaguar kojarzy mi się z szykiem i klasyką. A ten nowy model nawiązuje szykiem co najwyżej do Kia Magentis. Ładne samochody robić to trzeba "umić" - Audi modelem A4 udowadnia, że da się połączyć klasykę z nowoczesnością. Ford Jaguar moim zdaniem robić tego już nie umie...
O ile sama linia nadwozia jest zwarta i IMO bardzo ładna, o tyle w szczegółach zajeżdża tandetą na maksa.
Niestety IMO jest to wpływ Forda, ktory lubuje sie w "upieprzaniu" całkiem zgrabnych kształtów strasznie gównianymi "bajerami", a do tego naprawdę bardzo nędznej jakości.
Poza tym jest jeszcze jedna wazna sprawa - JAG mial zawsze swoj styl. Jednym sie podobal, innym nie, ale go mial.
A ten model ma styl Lexusa, Infiniti, itp. Z tą różnicą, ze tamte są po prostu ładne w detalach, a ten jest badziewny IMHO.
A co do Korei, to dzis widzialem live nową C-klasse kombi... OMFG co oni zrobili!!!! :shock: :shock: :shock:TDI 205PS
Komentarz
-
-
MiKRuS , Nie chodzi o sterowanie elektryczne położeniem kolumny. Pisałem o przełaczniku kolumnowym czyli: Kierunkowskazy+Wycieraczki+Moduł z taśma do poduszki powietrznej.
Jak zabieralismy się do tego projektu to miałem wiele wątpliwości jak Jaguar chciał dodać chromowane pierścienie na rączkę kierunkowskazów i wycieraczek ale jak zrobiliśmy pierwsze przełaczniki to efekt w samochodzie był niesamowity
Pozdrawiam,Dioralop
Komentarz
-

Komentarz